ProMobily.cz
Naše zákaznická linka:
+420 777 666 323
Po - Pá 9 - 17 hod
To nás mrzí, ale naštěstí jste nakoupili u nejlepšího eshopu v ČR, takže nemusíte mít žádné obavy.
Stačí když nám zavoláte nebo napíšete email a my vše okamžitě a střelhbitě vyřešíme.
Naše promobily telefonní číslo a email první pomoci:
777 666 323 (Volat můžete Po-Pá 9-17hod)
dotazy@promobily.cz
Naše adresa kam směřujte zboží, které vracíte:
ProMobily.cz s.r.o.
Mobil Centrum XXL
Dobrovského 2
Vyškov 68201
Při reklamaci prosím dodržte náš následující reklamační postup. A ten je:
"Přece si tou reklamací nebudete kazit den, ne?" :-)
Reklamační proces u nás je tomu maximálně přizpůsoben.
1. Kde najdu k vyplnění reklamační protokol ?
U nás si na žádné reklamační protokoly a vyplňování hůlkovým písmem nehrajeme. Stačí, když nám napíšete svými slovy na papír nebo do emailu co byste rádi a my Vám vyjdeme maximálně vstříc.
Pokud rádi vyplňujete formuláře, jeden jsme pro Vás připravili ke stažení ZDE.
2. Kde najdu k vyplnění formulář odstoupení od smlouvy v zakonné lhůtě 30ti dnů?
Formulářů je dost na úřadech. Člověk pak ani neví, co má do jaké kolonky napsat. Nám stačí přiložit k vracenému zboží lísteček s Vaším jménem, číslem účtu a když najdete i číslo objednávky, bude to boží :-)
3. Pouzdro nebo sklo mi přišlo poškozené (pošťáci jsou někdy malinko neopatrní).
Co s tím:
Vyfoťte prosím celou katastrofu telefonem a foto nám pošlete na dotazy@promobily.cz. My se na to podíváme a hned druhý den Vám zašleme nové pouzdro nebo ochranné sklo. To poškozené si můžete nechat, určitě Vás s ním nepoženeme na poštu.
4. Zboží mi došlo v pořádku, ale nepasuje na můj telefon. Spletl jsem se při výběru typu telefonu :-(
Co s tím:
Nejdříve prosím napište co se stalo na email dotazy@promobily.cz. My Vám odpovíme, zda máme skladem tu správnou věc, kterou potřebujete a pak nám zboží prosím pošlete zpět na adresu:
ProMobily.cz s.r.o. Mobil Centrum XXL, Dobrovského 2, 68201, Vyškov.
My Vám obratem pošleme buď tu správnou věc, nebo penízky zpět na Váš účet (číslo účtu prosím přiložte do balíčku).
5. To pouzdro co mi došlo se mi nějak nelíbí, měl jsem jinou představu..
Co s tím:
Pošlete nám prosím pouzdro zpět na adresu:
ProMobily.cz s.r.o. Mobil Centrum XXL, Dobrovského 2, 68201, Vyškov, s číslem Vašeho účtu a my Vám obratem pošleme zpět penízky.
6. Tvrzené sklo co mi došlo, je malé! To snad vůbec není na můj typ telefonu..
Co s tím:
V současné době jsou moderní mobily s krásně zaoblenými hranami dotykové plochy. Bude to nejspíš i Váš případ. Vybrali jste si rovné tvrzené sklo, které nejlépe drží na displeji, mobil chrání, ale jeho nevýhodou je mezera od okrajů displeje a mírně zvednuté okraje skla. U těchto rovných skel, to máme pro jistotu zvýrazněno v popisu u každého sklíčka. Pokud jste sklo ještě nenalepili a mezery od okrajů Vám vadí, není nic jednoduššího, než nám takové sklíčko poslat zpět a požádat o vrácení peněz, nebo o 3D sklo, které ale na dotykové ploše telefonu moc silně nedrží a často bohužel dochází k jeho odloupnutí. 3D skla navíc není vhodné používat, pokud máte mobil cháněný zadním krytem. Zadní ochranný kryt 3D sklo zvedá.
7. Ochranné sklo co mi došlo, je špatně vyrobeno, otvor na foťák je posunutý úplně mimo čočku fotoaparátu..
Co s tím:
Neděste se prosím, vše je v pořádku. Některá tvrzená sklíčka překrývají přední fotoaparát a tím ho chrání. Otvor ve skle musí být vždy pouze na proximity senzor neboli senzor přiblížení.
Pokud Vás trápí něco jiného, nebojte se nám napsat nebo zatelefonovat, zkusíme to společně vyřešit.
email: dotazy@promobily.cz nebo telefon: 777 666 323