ProMobily.cz
Naše zákaznická linka:
+420 777 666 323
Po - Pá 9 - 17 hod
Pokud něco není v pořádku, nezoufejte, vše vyřešíme. Od toho jsme přece tady.
Zde je návod jak na to:
1. Pouzdro nebo sklo mi došlo poškozené (pošťáci jsou někdy malinko neopatrní).
Co s tím:
Vyfoťte prosím celou katastrofu telefonem a foto nám pošlete na dotazy@promobily.cz. My se na to koukneme a hned druhý den Vám zašleme nové pouzdro nebo ochranné sklo. To poškozené si můžete nechat, určitě Vás s ním nepoženeme na poštu.
2. Zboží mi došlo v pořádku, ale nepasuje na můj telefon. Spletl jsem se při výběru typu telefonu :-(
Co s tím:
Nejdříve prosím napište co se stalo na email dotazy@promobily.cz. My Vám odpovíme, zda máme skladem tu správnou věc, kterou potřebujete a pak nám zboží prosím pošlete zpět na adresu:
ProMobily.cz, Dobrovského 2, 68201, Vyškov.
My Vám obratem pošleme buď tu správnou věc, nebo penízky zpět na Váš účet (číslo účtu prosím přiložte do balíčku).
3. To pouzdro co mi došlo se mi nějak nelíbí, měl jsem jinou představu..
Co s tím:
Pošlete nám prosím pouzdro zpět na adresu:
ProMobily.cz, Dobrovského 2, 68201, Vyškov, s číslem Vašeho účtu a my Vám obratem pošleme zpět penízky.
Pokud si budete chtít vyplnit reklamační list nebo odstoupení od kupní smlouvy (což u nás není vůbec nutné), jsou ke stažení zde: