Kontakt

ProMobily.cz

Naše zákaznická linka:

+420 777 666 323
Po - Pá  9 - 17 hod

Naše poslední recenze:
19.11.2024
Hodnocení: 5 / 5
19.11.2024
Hodnocení: 5 / 5
Vše super!
18.11.2024
Hodnocení: 5 / 5
18.11.2024
Hodnocení: 5 / 5
Dobré ceny, velký výběr zboží, komunikace, rychlost dodání zboží…
Ukázat všechny recenze
Domů Baterie do mobilu (290 produktů)

Baterie do mobilu - máme skladem

Sháníte baterii do svého mobilu? Mobil se stále vypíná a nevydrží nabitý? Máte podezření, že by to mohlo být baterií? Pokud ano, zkusíme s tím něco udělat :-)

Baterie do mobilních telefonů prodáváme již 15 let, máme s nimi bohaté zkušenosti, víme jak je správně dobíjet, které značky jsou dobré a které naopak ne, jaká je životnost baterií pro různé mobily a čeho se při nákupu vyvarovat. Základní doporučení vám dá článek níže na této stránce

 

Vyberte si prosím značku Vašeho mobilu a klikněte na ni:

Zboží bylo přidáno do košíku
 

 

Životnost baterie do mobilu, aneb co dělat když máme špatnou baterii.

Každý z nás jistě zažil situaci, kdy se mu začal jeho mobil vypínat, nebo byl stále vybitý.

První, co nás napadne, je: "Budu tu baterku do mobilu reklamovat! Vždyť to není ani rok, co ho mám.."

Naše doporučení: reklamujte baterii do 6ti měsíců od koupě. Pokud ji budete reklamovat později, většinou servis posoudí nízkou kapacitu baterie jako běžné opotřebení a doporučí vám koupi nové baterie. Navíc vám většinou servis vymaže data z mobilu (obnoví tovární nastavení nebo aktualizuje software) a na to celé budete cca 14 dnů čekat. Takže pokud reklamovat baterii, tak do 6ti měsíců. To vám ji servis v případě nalezené vady vymění za novou.

 

Co když to není baterií?

Přečtěte si naše doporučení, která vychází z dlouholeté zkušenosti: většinou to baterií není, tzn. že mobil se nadměrně vybíjí z jiného důvodu. Proto je vhodné nejdříve vyloučit jinou příčinu a vyzkoušet následující:

- vyndat paměťovou kartu a mobil pár dnů používat bez paměťovky (vyloučíme jako příčinu paměťovou kartu);

- vyměníme si u operátora SIM kartu za novou (nic nás to nestojí a vyloučíme tak příčinu ve vadné SIMce);

- obnovíme tovární nastavení (vyloučíme tak příčinu v nenasytné aplikaci - to je velmi častá příčina malé výdrže dotykových telefonů);

- zkontrolujeme zda máme vypnuté bluetooth, data zapnutá pouze tehdy, kdy potřebujeme (někdo nepotřebuje mít stále zapnuté datové přenosy), kontrast na automatiku, vypnuté GPS (lokalizaci);

- zkusíme pár dní používat jinou nabíječku.

Pokud nic z výše uvedeného nepomohlo - začneme shánět novou baterii.

 

Dobře tedy, koupím si novou baterku, ale jakou a kde ?

Baterii se snažte vybrat značkovou neoriginální s co možná nejvyšší kapacitou. Chápeme, že pokud se nevyznáte ve značkách neoriginálních baterií, bude se vám vybírat obtížně. Proto vám alespoň pár uvedememe: např. Blue Star Premium, Montt, MaxPower to jsou všechno kvalitní neznačkové baterie. Záměrně vám nedoporučujme originální baterie, protože jejich cena je vyšší, kapacita často nižší a velice často jde o padělky. K nákupu preferujte vždy raději dražší specializovaný eshop.

Kvalitní baterie najdete u nás např. zde:

Baterie Samsung, Baterie Huawei, Baterie Lenovo, Baterie Xiaomi Redmi.

Až budete mít novou baterii, určitě mrkněte na náš článek, který vám pomůže, udržet kapacitu nové baterie co nejdéle : Jak správně dobíjet baterii do mobilu.

 

 

DOPRAVA ZDARMA
Od dvou kusů v objednávce
Staráme se o Vás
Nejlepší zákaznická podpora
Rychle odesíláme
Odesíláme v den objednávky
Kontakt

ProMobily.cz

Naše zákaznická linka:

+420 777 666 323
Po - Pá  9 - 17 hod

Kamenná pobočka